Dag 14: dolce far niente 2.0

14 juli 2022 - Gaiole in Chianti, Italië

Zoals aangekondigd, opnieuw een rustdag. Ieder mocht doen wat ie wou. Eentje heeft naar de koers gekeken, eentje heeft de ganse dag op bed gelegen, eentje ganse dag aan zwembad met een pintje, eentje heeft boekje gelezen en gezwommen. Vul zelf maar in wie wat gedaan heeft 😉

04CD9B3E-6818-4361-8E25-476977CAD71FE5A89067-79CA-4722-8B5A-54A1CBE39422

4637B25A-B216-4638-AE1A-AD9A61B1E0EF
En zo is er een einde gekomen aan dit sprookjesachtige verblijf in Chianti, Toscane.
Morgen trekken we voor het eerst weer noordwaarts en zetten we koers naar Verona met een relatief korte rit (drietal uur) en bezoeken we Verona zelf in de namiddag/avond. Het weekend brengt ons dan nog Venetië en bij te grote hitte (en zo ziet het er naar uit) een dagje Gardameer.
Het einde nadert maar nog veel moois te beleven dus …

Ciao tutti!

1. Oma horta:
    14 juli 2022
    Buona Sera mijn schatjes, een weet ik zeker wie nr de koers keek, nu nog Verona en zelfs Venetië, maar jullie gaan gans Italië bewonderd hebben. Al dat moois, Eddy Wally zou gezegd hebben alles is zo melankoliek!!! Zo blij voor jullie, zal echt wennen worden eens in de Kerkveldstraat. Blijf bewonderen, verwonderen en vooral genieten!🍷🍷🍷en voor morgen Buon Viaggio! Arrivederci xxxx